Projekty,

które odmienią oblicze

Twojego biznesu

Logo z charakterem

Dobre logo musi być proste i atrakcyjne wizualnie. I większość grafików na tym kończy. My postawiliśmy sobie za cel projektowanie logo z charakterem, czyli takiego, które będzie idealnie dopasowane do Twojego biznesu.

Grafiki skupione na Twojej ofercie

Zalewa nas fala reklam, które są skupione albo na samej grafice, albo na suchych informacjach. Twoje projekty reklamowe mają przynosić Ci klientów, zatem muszą być w 100% skupione na Twojej ofercie. Wiemy jak to zrobić.

Papeteria klasy biznes

To papeteria wysmakowana i oszczędna w formie daje odbiorcy wrażenie elegancji. Papier firmowy jest narzędziem bezpośredniego kontaktu z Klientem, dlatego świadczy o biznesie bardziej niż jakikolwiek inny dokument.

Strona www łapiąca klientów

Po co firma zakłada stronę internetową? Aby zdobyć klientów i w efekcie sprzedać produkt / usługę. Jeśli strona www ma spełniać swoje główne zadanie musi być skupiona na treści i obudowana atrakcyjną grafiką. Nigdy odwrotnie.

Projektowanie logo dla firm z charakterem

1. Dopracowany projekt logo

Jakby to było dotrzymać koncepcje logo i od razu zobaczyć przyszłość swojej marki? Aby przemówić do Twojej wyobraźni, koncepcje od razu przedstawiamy na pięknych wizualizacjach (zaledwie w ciągu 8 dni roboczych).

  • Zobaczysz potencjalne możliwości wyglądu swojej marki dzięki koncepcjom na fotorealistycznych wizualizacjach.
  • Projekt logo będzie zgodny z Twoim sercem, ponieważ będziesz mógł wnieść dowolną ilość poprawek do wybranej koncepcji.
  • Otrzymasz zestaw plików funkcjonalnie dobranych do Twojej firmy.

2. Księga Znaku | Brand Manual

Praktyczny przewodnik na temat zasad posługiwania się Twoim nowym znakiem firmowym. Księga znaku to około 14 stronicowy piękny projekt nadający prestiżu każdej, nawet najmniejszej marce. U dużych marek posiadanie Brand Booka jest standardem.

  • Nauczysz się prawidłowego posługiwania się Twoim projektem logo w internecie, aby przypadkiem nie popsuć sobie marki tylko ją konsekwentnie budować.
  • Zdobędziesz wytyczne do pracy dla siebie i każdej osoby, która na przestrzeni lat będzie uczestniczyła w budowaniu Twojej marki.
Projekt logo firmowego idealnie dopasowany do Ciebie
Papeteria firmowa - wizytówki, papier firmowy, koperta

3. Papeteria klasy biznes

Od startupów po korporacje, od freelancerów po banki i urzędy. Dla każdej firmy podstawowym narzędziem komunikacji wizualnej z Klientem jest papier firmowy i wizytówka.

  • Zobaczysz efekt końcowy papeterii już na etapie projektu.
  • Z kilku opcji wybierzesz taki układ wizytówki firmowej i papeterii, który odpowiada Twoim potrzebom i upodobaniom.
  • Otrzymasz projekt koperty firmowej w formacie, którego używasz na codzień.

4. Materiały reklamowe

Projektujemy logo i papeterię tak, aby zrozumieli Twoi klienci. Proste, piękne znaki wyróżnią Twoją markę, podkreślą jej zalety i staną się idealną bazą do działań marketingowych.

  • Tworzymy ulotki i plakaty reklamowe w wielu formatach.
  • Dobierzemy odpowiednie teksty, które przyciągną oko i zainteresują potencjalnych klientów.
  • Otrzymasz projekty ulotek i plakatów, którymi z dumą będziesz się dzielić.
Materiały reklamowe, plakaty, ulotki
Projekt strony www dla firmy

5. Skuteczna strona www

Projektujemy funkcjonalne i atrakcyjne wizualnie interfejsy stron www. Dbamy o każdy detal projektu i łatwość poruszania się po stronie. Nasze layouty są nowoczesne, estetyczne i doskonale posegregowane na warstwach. Zaprojektowane logo idealnie pasuje do strony www.

Projekty,

które odmienią oblicze

Twojego biznesu

Wyobraź sobie przez chwilę, że twój to co masz do zaoferowania jest czymś w rodzaju wartościowego prezentu dla Twojego klienta. Jedne firmy dają swoją wartość zapakowaną w pomiętą gazetę, inne w szary papier udający jakość. Są też firmy, które dbają o to, aby ich klient otrzymał wartość w opakowaniu, które go zachwyci i uwiedzie.

Prowadząc firmę znasz doskonale swój produkt, znasz wszystkie jego zalety, cechy, parametry, korzyści i dostrzegasz tę ogromną wartość, którą klient kupuje. Doskonale wiesz co jest pod opakowaniem. Problem w tym, że Twój klient tego nie wie.

A co gdybyś zaczął dawać klientowi tę wartość w pięknym stylowym opakowaniu? Czy myślisz, że Klient jest w stanie kupić produkt tylko po opakowaniu? Oczywiście, że tak. Gdyby tak nie było, producenci perfum nie trudziliby się projektowaniem coraz bardziej wymyślnych flakoników. Gdyby tak nie było markety nie sprzedawałyby woskowanych jabłek, kobiety nie robiłyby makijażu, a na ważne spotkanie nie ubieralibyśmy odświętnego stroju.

Tak właśnie działa wizerunek. Nie zmienia, tylko podkreśla zalety. Nie zakrywa, tylko skupia na tym co ważne. Zachęca, buduje oczekiwanie i wywołuje emocje. Jednym słowem: sprzedaje.

PS Wiedziałeś, że pierwsze samochody jakie wyprodukował Ford były czarne? Pan Ford nie widział sensu w inwestowaniu w kolorowe lakiery. Mówiąc kolokwialnie, uznał je za fanaberię. Nie docenił potrzeby wizerunku i stracił na tym grubą kasę. Nie popełniasz chyba takiego błędu w swojej firmie?