Zgłosił się do mnie Klient po projekt logo dla swojej firmy. Logo już miał. Była też strona www. Wszystko wyglądało ładnie, więc po co przyszedł? Co było nie tak? Zobacz.
Jak wybrać nazwę dla firmy / start-upu?
Zakładając firmę możesz zmagać się z trudnymi decyzjami. Dlatego już na samym początku warto pewne rzeczy zaplanować i podjąć dobre decyzje, np. dotyczące nazwy.
Autentyczność wizerunku: jak zbudować wiarygodną markę?
Z tego artykułu dowiesz się o ważnej roli jaką odgrywa autentyczność podczas budowania wizerunku marki osobistej lub firmowej.
Błąd, który popełnia większość wybierających logo
Czy wiesz, że możesz dokonywać złych wyborów dla swojej firmy? Czy ty też szukasz opinii na temat otrzymanych projektów? Przemyśl to zanim poprosisz o radę znajomych.
Idealna wizytówka firmowa – jak wygląda, co zawiera? cz.1
Jeśli chcesz dowiedzieć się jak dobrać idealną wizytówkę firmową, co powinna zawierać, zapraszamy do 3 częściowego artykułu, w którym zdradzamy wszystkie tajniki.
Rola briefu w projektowaniu logo dla firmy.
Jeśli kiedykolwiek rozpoczynałeś współpracę z agencją reklamową lub studiem projektowym, zapewne spotkałeś się z pojęciem brief. Dowiedz się co to jest i czemu służy.
Księga Znaku: Jak oszczędzić czas i pieniądze na wizerunku?
Jeśli zastanawiałeś się co to jest księga znaku, dla kogo i do czego może się przydać? Odpowiadamy w tym artykule.
Tworzenie logo firmy – ile czasu trwa?
Chodzą pogłoski, że można otrzymać logo w 24h. Czy to prawda? Jeśli chcesz wiedzieć ile czasu trwa tworzenie logo firmy i poznać przebieg projektowania – czytaj całość.
Masz firmę lub bloga? Te 3 pytania musisz sobie zadać.
Jeśli prowadzisz firmę lub bloga, w pewnym momencie stajesz przed trudnym zadaniem, jakim jest budowanie własnej marki. Zadaj sobie te 3 pytania, aby ruszyć szybko z miejsca.
Sposoby, aby twoja strona www przynosiła efekty.
Czy znasz już nasze pięć sposobów, aby firmowa strona www przynosiła efekty? Jedne z nich są tak proste, że będziesz mógł je zastosować od razu. Inne bardziej skomplikowane. Spróbuj sam.