Blog o wizerunku firmy
dla przedsiębiorców
Z artykułów dowiesz się jak budować skuteczny, spójny i profesjonalny wizerunek Twojej firmy i jak uniknąć popularnych błędów wizerunkowych.
Księga Znaku: Jak oszczędzić czas i pieniądze na wizerunku?
Jeśli zastanawiałeś się co to jest księga znaku, dla kogo i do czego może się przydać? Odpowiadamy w tym artykule....
Konkurs na logo firmy- warto czy nie?
Szukasz logo firmy? Zastanawiasz się czy wybrać projektanta czy zlecić konkurs na logo firmy na platformie...
Tworzenie logo firmy – ile czasu trwa?
Chodzą pogłoski, że można otrzymać logo w 24h. Czy to prawda? Jeśli chcesz wiedzieć ile czasu trwa tworzenie logo...
Dobre logo na miarę Twojego biznesu
W artykule wyjaśniam dlaczego dobre logo to nie tylko ładny obrazek, ale coś o wiele ważniejszego – twarz twojego...
Projekt logo – budowa na przykładzie znaku dla firmy.
Jednym z fundamentów działań marketingowych jest dobra identyfikacja wizualna firmy. Jak powinien być zbudowany dobry...
Masz firmę lub bloga? Te 3 pytania musisz sobie zadać.
Jeśli prowadzisz firmę lub bloga, w pewnym momencie stajesz przed trudnym zadaniem, jakim jest budowanie własnej...
Sposoby, aby twoja strona www przynosiła efekty.
Czy znasz już nasze pięć sposobów, aby firmowa strona www przynosiła efekty? Jedne z nich są tak proste, że będziesz...
3 dominanty, które zwiększą konwersję strony firmowej
Wiedziałeś, że istnieje sposób, aby twoja strona firmowa budziła większe zainteresowanie klientów? Poznaj 3 dominanty,...
Wektor czy raster – jak nie stracić na logo?
Ta podstawowa wiedza na temat grafiki wektorowej i rastrowej sprawi, że nie stracisz na logo. Dowiedz się czego żądać...
Czy Twoje logo pasuje do Twojej firmy? – case study
Zgłosił się do mnie Klient po projekt logo dla swojej firmy. Logo już miał. Była też strona www. Wszystko wyglądało...
4 okropne błędy brandingu. A ty je popełniasz?
Jeśli czujesz, że aktualny wizerunek twojej firmy nie odzwierciedla jej pełnego potencjału, albo dopiero zastanawiasz...
Projekt logo dla firmy.
Jeśli czujesz, że aktualny wizerunek twojej firmy nie odzwierciedla jej pełnego potencjału, albo dopiero zastanawiasz...
