Logo dla firmy

 Logo jest zazwyczaj pierwszym projektem, który dostarczamy.  Dobre logo to dobry start dla marki.

 Pomagamy  przedsiębiorcom zaprezentować ich pomysł na biznes w piękny sposób. Zobacz jak:

1. Ankieta

To bardzo ważny etap informacyjny.   W ankiecie przekazujesz nam wszelkie potrzebne informacje na temat marki, upodobań i oczekiwanego rezultatu. Wszystko co powstanie na etapie kreatywnym ma swój początek w ankiecie.

Ankieta pozwoli Ci zebrać kluczowe informacje o twojej marce. Zapewni klarowność, sprawdzisz personę klienta docelowego oraz ustalisz właściwą komunikację marki. Jest to fundament pod projektowanie przemyślanego wizerunku marki.

2.  Etap kreatywny

Na tym etapie następuje research, planowanie i etap kreatywny. Wykonujemy szkice, wstępne układy graficzne, moodboardy, zestawienia kolorów. Z tego wybieramy 2-4 koncepcje finalne i przedstawiamy je do dalszej analizy. Naprawdę, nie potrzebujesz 20 niedopracowanych koncepcji, bo z takiego miszmaszu nie da się nic wybrać. Zaufaj naszemu doświadczeniu i ekspertyzie, że przedstawimy około 3 najlepsze koncepcje wizerunku dla Twojej marki.

3. Feedback, wybieranie, udoskonalenia

Po otrzymaniu feedbacku, wykonujemy udoskonalenia formy wybranego konceptu, dodajemy właściwe elementy, ustawiamy kroje pisma oraz wersje kolorystyczne i przedstawiamy Ci wersję finalną do akceptacji. Po dokonaniu wyboru, powstaje:

>  Strategiczna identyfikacja marki:  firmowa paleta kolorów, firmowe czcionki, znak wodny, favicon

>  Logo tekstowe tzw. wordmark lub logotyp z prostym sygnetem, a wszystko to w wersji czarnej, białej, kolorowej, odwróconej i we wszystkich potrzebnych formatach.

4. Finalny projekt i gotowe pliki

Gdy logo jest już gotowe, przedstawiamy je na wizualizacji papeterii. Jeśli zamówiłeś pakiet z papeterią, osobno przesyłamy również koncepcję każdego elementu i ustalamy wspólnie ich zawartość. Po finalizacji projektu przesyłamy wszystkie pliki we wszystkich potrzebnych profesjonalnych formatach.

>  Podstawowe elementy papeterii: projekt wizytówki, papieru firmowego i edytowalnego dokumentu Word.

5. Projekty reklamowe

Gdy zamówiłeś projekty reklamowe lub etykiety na produkty, przedstawiamy najpierw koncepcje, następnie konsultujemy każdy element z tobą lub twoim działem marketingu. Po ustaleniu szczegółów udoskonalamy projekt i przedstawiamy go na wizualizacji możliwie zbliżonej do efektu rzeczywistego.

Wykreujemy dla Twojej firmy ekspercki look, który kupią Twoi klienci.  Bo biznes ma zarabiać.