Kluczowe projekty

dla Twoich zysków 

Nowoczesne logo i piękny landing page to podstawa kreowania wspaniałej marki. Odważ się sięgnąć po więcej.

Pierwsze wrażenie?

Oby właściwe

Klient odbiera Twoje produkty i usługi na poziomie werbalnym i niewerbalnym. Oznacza to, że to co mówisz – to jedna sprawa, a to co pokazujesz mimiką, postawą, a także wizerunkiem swojej firmy – to druga sprawa.

Wizerunek to komunikacja z klientem na poziomie nieświadomym. Tworzenie jasnego komunikatu wizualnego jest kluczowe dla wywarcia właściwego wrażenia na klientach. Wiedzą o tym wszystkie znane marki.

To wizerunek sprawia, że Twoja marka staje się zapamiętywana, kojarzona z pewnymi cechami lub wartościami a dzięki temu dobrze odbierana przez grupę docelową.

Logo zrozumiałe

dla Twoich klientów

Logo dla firmy powinno być dopasowane do marki, czyli pokazywać branżę, potencjał, charakterystyczne skojarzenie lub dawać klientom pewne wrażenie. Według mnie najważniejsze jest to ostatnie. Niewiele osób zwraca uwagę na symbolikę czy kompozycję logo. Robią to tylko profesjonaliści lub osoby z wyrafinowanym gustem.

Większość ludzi odbiera markę bardziej niewerbalnie, czyli pewnym odczuciem, skojarzeniem. I na pytanie o logo danej firmy jest w stanie odpowiedzieć: „daje wrażenie solidności”, albo „wygląda to na nowoczesną firmę” lub coś podobnego.

Z tego powodu wybierając logo dla swojej firmy warto zastanowić się do kogo chcemy trafić i jakie wrażenie chcemy osiągnąć.

To czego potrzebuje

Twoja nowoczesna marka

 Nr 1

  Wiedza

K

Otrzymasz strategiczny zeszyt ćwiczeń, czyli PDF z informacjami i pytaniami, które pomogą Ci stworzyć przemyślaną markę. Określisz cechy osobowości swojej marki oraz zdecydujesz jakie są jej najważniejsze wartości;

K

Wyznaczysz grupę docelowych klientów dla swojego biznesu, dzięki której zyskasz klarowność komu Twoje produkty i usługi przyniosą najwięcej korzyści i kto chętnie za nie zapłaci;

K

Przekażesz najważniejsze informacje o swoich upodobaniach i oczekiwaniach odnośnie logo i całego wizerunku marki.

 Nr 2 

Design

K

Otrzymasz projekt logo, który wybierzesz spośród 3 koncepcji przedstawionych na realistycznych wizualizacjach;

K

Otrzymasz różne wersje wybranego logo: kolorową, na ciemnym tle, białą, czarną, z przezroczystym tłem, w formatach do Internetu i wektorowe do druku.

K

Otrzymasz styl marki czyli mini księgę znaku, z której dowiesz się jakie oznaczenia numerowe mają Twoje firmowe kolory, jakie masz firmowe fonty, jak zostało skonstruowane Twoje logo i jak się nim posługiwać.

 Nr 3 

Projekty reklamowe

K

Otrzymasz projekt papeterii i projekt wizytówki, która zaprezentuje Twoje dane w sposób czytelny i elegancki;

K

Otrzymasz projekt składanej broszury, która przedstawi Twoją ofertę w sposób piękny i atrakcyjny dla Klienta. Jeśli będzie Ci potrzebny plakat, katalog, prezentacja PPT, faktura, bon, roll-up, teczka, notatnik to również możesz otrzymać taki projekt.

K

Możesz również otrzymać szablony do wykorzystania w mediach społecznościowych, czy to Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest – Ty wybierasz.

 

Bonusy

K

1.

K

2. W przygotowaniu

Jeśli czujesz, że jesteś we właściwym miejscu i że mogę zrobić dla Twojej firmy coś wartościowego, zapraszam do współpracy.