Skip to content
Wizualion – blog

Wizualion – blog

  • Blog
  • Strona firmowa
  • OFERTA

Mam projekt wizytówki. Co dalej? cz.3

Zapraszamy do zapoznania się z trzecim artykułem z serii o wizytówkach. Tym razem odpowiadamy na pytanie klientów: Mam projekt wizytówki. Co dalej?

Wielu klientów, którzy zamówili u nas projekt swojej idealnej wizytówki zastanawia się w jaki sposób ją wydrukować. Często otrzymuję pytania typu: mam projekt wizytówki, co dalej?  Jaki papier wybrać? Co oznaczają gramy papieru? Czy mam wybrać lakier, a może folię? A drukarnia poleca mi lakier wybiórczy i potrzebuje maskę. Co to wszystko znaczy?

Jeśli też stanąłeś przed wyzwaniem wydrukowaniem dla siebie lub swojej firmy idealnej wizytówki, zapraszam do artykułu w którym przedstawiam twoje możliwości druku.

 

Wydruk projektu wizytówki

 

  • Standardowa, najprostsza wizytówka może być wykonana na papierze kredowym 350g. Jest to całkiem gruby karton. Taka wizytówka może się zgiąć, może się z czasem zniszczyć, ale jest najtańsza w druku. Wybierz tę opcję, jeśli zależy Ci na najbardziej ekonomicznym rozwiązaniu.

  • Wizytówka może również być lakierowana i foliowana. Można wybrać lakier błyszczący albo folię matową. Według mnie bardziej elegancki jest mat. Wygląda czysto, z klasą i jest bardziej odporne na uszkodzenia niż wersja bez lakieru.  Wybierz tą opcję, jeśli chcesz aby twoja wizytówka wyglądała czysto i schludnie.

  • Jest też folia soft-touch, czyli matowa folia bardzo miła w dotyku – bardzo fajne rozwiązanie. Sprawi, że twoi klienci będą ciągle głaskać twoją wizytówkę, a przy okazji może i na nią spojrzą i do ciebie zadzwonią. Wybierz tę opcję, jeśli chcesz mieć wizytówkę miłą w dotyku.

  • Trzecią możliwością jest połączenie folii matowej z lakierem wybiórczym. Oznacza to, że wizytówka cała matowa ma błyszczące elementy. Jest to droższe, ale bardzo efektowne rozwiązanie. Do tego rozwiązania projektujemy specjalną maskę pod lakier, która pokazuje drukarni miejsce umieszczenia połysku. Wybierz tę opcję jeśli chcesz, aby twoja wizytówka była efektowna.

  • Są też wizytówki multiloft – czyli bardzo twarde wizytówki warstwowe, z paskiem dowolnego koloru na brzegu wizytówki. Wybierz tę opcję, jeśli chcesz aby twoja wizytówka była bardzo sztywna i nowoczesna.

  • Można wybrać też wizytówki drewniane, plastikowe, przezroczyste, PCV, z prostymi lub zaokrąglonymi rogami, z wycięciami w środku – dosłownie czego dusza zapragnie. Wybierz tę opcję, jeśli projekt wizytówki wskazuje na możliwość takiego rozwiązania i jeśli twoja branża jest związana z danym materiałem np. stolarz: wizytówka drewniana.

  • No i na koniec zostawiam najfajniejsze i najdroższe rozwiązanie, ale nie dla każdego. Są to wizytówki letterpress, w których napisy na grubym bawełnianym materiale są tłoczone. Taka wizytówka powinna być bardziej osobista niż firmowa, ale to też zależy od rodzaju działalności. Ta wizytówka łatwo się brudzi i nie jest zbyt trwała. Wybierz tę opcję jeśli jesteś VIP-em i chcesz aby twoja wizytówka była wyjątkowa, a stać cię na wysoki koszt druku.

 

Co zatem wybrać?

 

Jeśli nadal nie wiesz jakie rozwiązanie wybrać, zapytaj w pobliskiej drukarni. Poproś o próbki wykonanych wizytówek lub papierów z foliami i po prostu zobacz co Ci się podoba. W ten sposób najłatwiej będzie ci się zdecydować.

Pamiętaj, że najważniejszy i tak jest projekt wizytówki. Odpowiedni rodzaj druku może go tylko podkreślić, uwydatnić jego plusy i pokazać z najlepszej strony. A kiepskiego projektu nie uwydatni nawet pozłocenie. Dlatego najważniejszą inwestycją jaką możesz obdarować swoją firmę oprócz projektu logo, jest atrakcyjny projekt wizytówki i następnie dobrej jakości wydruk na dobrym papierze w dobrej drukarni.

 

Małgorzata

Tworzę dla firm piękny i skuteczny wizerunek. Podczas 10 letniej współpracy 1:1 z klientami, pomogłam właściwie zaprezentować się wielu markom, które teraz z pasją realizują swoje plany biznesowe.

www.wizualion.pl
  • ← Projektowanie wizytówek, cz.2
  • Błąd, który popełnia większość wybierających logo →

KATEGORIE

  • Budowanie marki
  • Case study
  • Pobierz
  • Projektowanie logo

NAJNOWSZE WPISY

  • Projekt logo dla firmy

    Projekt logo dla firmy

  • Projektowanie logo –  co ma na myśli Klient mówiąc, że chce logo jak Apple? 10 przykładów.

    Projektowanie logo – co ma na myśli Klient mówiąc, że chce logo jak Apple? 10 przykładów.

  • 4 okropne błędy brandingu. A ty je popełniasz?

    4 okropne błędy brandingu. A ty je popełniasz?

  • Czy Twoje logo pasuje do Twojej firmy? – case study

    Czy Twoje logo pasuje do Twojej firmy? – case study

  • Po czym poznać dobre logo? Przykład przed i po.

    Po czym poznać dobre logo? Przykład przed i po.

  • Case study: Projekt logo dla symbolu jakości

    Case study: Projekt logo dla symbolu jakości

  • Jak wybrać nazwę dla firmy / start-upu?

    Jak wybrać nazwę dla firmy / start-upu?

  • Autentyczność wizerunku: jak zbudować wiarygodną markę?

    Autentyczność wizerunku: jak zbudować wiarygodną markę?

  • Błąd, który popełnia większość wybierających logo

    Błąd, który popełnia większość wybierających logo

  • Mam projekt wizytówki. Co dalej? cz.3

    Mam projekt wizytówki. Co dalej? cz.3

  • Projektowanie wizytówek, cz.2

    Projektowanie wizytówek, cz.2

  • Idealna wizytówka firmowa – jak wygląda, co zawiera? cz.1

    Idealna wizytówka firmowa – jak wygląda, co zawiera? cz.1

  • Rola briefu w projektowaniu logo dla firmy.

    Rola briefu w projektowaniu logo dla firmy.

  • Który pakiet identyfikacji wizualnej wybrać dla firmy?

    Który pakiet identyfikacji wizualnej wybrać dla firmy?

  • Księga Znaku: Jak oszczędzić czas i pieniądze na wizerunku?

    Księga Znaku: Jak oszczędzić czas i pieniądze na wizerunku?

Tagi

budowanie marki case study do pobrania etykiety free identyfikacja wizualna kolory konkurs na logo Księga Znaku logo logo firmowe logo firmy logotyp nazwa firmy Podstawowa projekt logo projektowanie layoutu projektowanie logo projektowanie wizytówek projekty logo raster Rozszerzona strona firmowa strona www strony www tworzenie logo firmy wektor wizytówka wizytówka firmy
© 2022 Wizualion – blog | Designed by: Theme Freesia | Powered by: WordPress