Często spotykam się z prośbami Klientów, że chcą logo jak.. i tu pada nazwa firmy. Najczęściej Apple. Co mają na myśli Klienci prosząc o takie logo? Zobacz.
4 okropne błędy brandingu. A ty je popełniasz?
Budując nową markę i zaczynając nową działalność można bardzo łatwo popaść w pułapkę i popełnić kilka błędów. Sprawdź czy nie popełniasz ich czasem w swojej firmie.
Czy Twoje logo pasuje do Twojej firmy? – case study
Zgłosił się do mnie Klient po projekt logo dla swojej firmy. Logo już miał. Była też strona www. Wszystko wyglądało ładnie, więc po co przyszedł? Co było nie tak? Zobacz.
Po czym poznać dobre logo? Przykład przed i po.
Dobre logo – po czym je poznać? Czy dobre logo to po prostu pasujący do branży znaczek? Czy ładny obrazek wystarczy, aby zbudować bazę pod całą identyfikację marki? O tym w artykule.
Case study: Projekt logo dla symbolu jakości
Europejski Instytut Suplementów i Odżywek z Warszawy to fundacja wspierająca rozwój branży produktów prozdrowotnych. Zobacz jak powstało logo tej fundacji.
Jak wybrać nazwę dla firmy / start-upu?
Zakładając firmę możesz zmagać się z trudnymi decyzjami. Dlatego już na samym początku warto pewne rzeczy zaplanować i podjąć dobre decyzje, np. dotyczące nazwy.
Autentyczność wizerunku: jak zbudować wiarygodną markę?
Z tego artykułu dowiesz się o ważnej roli jaką odgrywa autentyczność podczas budowania wizerunku marki osobistej lub firmowej.
Błąd, który popełnia większość wybierających logo
Czy wiesz, że możesz dokonywać złych wyborów dla swojej firmy? Czy ty też szukasz opinii na temat otrzymanych projektów? Przemyśl to zanim poprosisz o radę znajomych.
Mam projekt wizytówki. Co dalej? cz.3
Zapraszamy do zapoznania się z trzecim artykułem z serii o wizytówkach. Tym razem odpowiadamy na pytanie klientów: Mam projekt wizytówki. Co dalej?
Projektowanie wizytówek, cz.2
Przedstawiamy drugą część artykułu o wizytówkach. Tym razem mówimy jak wygląda projektowanie wizytówek i dajemy infografikę z parami fontów.